13 Şubat 2008 Çarşamba

Tarkan: "Grup Hepsi Rakibim!..."


Paparazi: Tarkan bey sizce Türkiye’de iyi bir sanatçı olsun veya grup olsun size rakip çıkabilecek biri var mı size göre ?
Tarkan : Rakip aslında fazla yok bana göre ama Hepsi grubunu kendime rakip olarak görebiliyorum.
Paparazi : Siz Türkiye’de yok iken bazı sanatçılar,şarkıcılar Hepsi grubuna bazı olup olmadık şeyler söylediler bu konuya ne diyorsunuz ?
Tarkan : Bence onlar önce kendilerine baksınlar daha doğrusu eleştirenler Hepsi bence Türkiye’nin geleceği diye düşünüyorum onun için fazla kulak asmasınlar bizd bu yollardan geçtik nede olsa onlar 4 yılda çok sevildi daha doğrusu çıktıklarında banada iyi bir grup gibi gelmişti ilk başlardan ve dinledikçe onların şarkılarını baktım bana rakip olma ihtimalide çok var grubun ama umarım en iyi yerlere gelebilirler çünkü kızlar çok iyi her anlamda
PaparaziTongueeki bu yıl Eurovısıon şarkı yarışmasına kim gitmeli ?
Tarkan : Bu yıl Mor ve Ötesi grubun gitmesine bir yandan şaşırdım bir yandan üzüldüm Kenan geçen sene gittiğinde çok beğenmiştim onun performansını falan ama bu yıl keşke gitse dediğim Hepside şıklar arasında var ama internetten de okuduğuma göre Eurovısıon teklifini kabul etmemişler bence etselerde çok iyi sonuçlar alabilirdik
Paparazi: Peki Türkiye’de kendinize rakip gördüğünüz sanatçılar kim ya da kimler ?
Tarkan : Kenan Doğulu,Mustafa Sandal,Hepsi,Murat Boz,Sıla ben sadece bu şarkıcıları kendime rakip olarak görüyorum !

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tarkan bir arkadaşım sana tapıo(ece) dikkatine!!yazan:elko

Adsız dedi ki...

bence hepsi grubu tarkandan daha iyi...
çnkü tarkan 1 kişi...
hepsi grubu ise 4 kişi=D
bir de ben gülçini çok seviyorum...
ayrıca ben cew cemrenin msn si var isteyen eklesin:cemrenin msn adresi:hpsi-cmre@hotmail.com
bu msn gerçek herkes eklesin bana camera açtıııı...

Adsız dedi ki...

bence ikiside basarili tarkanda grup hepside ama ben grup hepsi hayrani oldugum icin onlarin daha basarili buluyorum tarkandan =) =)ama ginede tarkanda basarili bir sanatci =)

Adsız dedi ki...

tarkan burak kutu unutmus yada burak kutun onlardan bir adim onde oldugunu bildiyi icin burak kutu rakib gormuyor