24 Aralık 2007 Pazartesi

Grup Hepsi Hakkında Reha Muhtar'ın yazısı...

Grup Hepsi Pepsi...

Bizim gazete bugünlerde bir faaliyet bir faaliyet durumunda ki sormayın gitsin...
Çarşamba akşamı bizim Sabah Aktüel ekinin, ayda bir düzenlediği gece vardı...
Türkan Şoray'dan Sertab Erener'e, Kenan Doğulu kankamdan, DenizSeki'ye, solistler geçidi maşallah...
Bir de, Grup Hepsi mi Pepsi mi tam anlamadığım bir grup kız arkadaşı tanıştırdılar benimle...
Kızların yaşları 18-19...
Ben bu resepsiyonlarda üzerinize afiyet, bir acayip oluyorum...
Habire birileriyle tanıştırılmaktan, en yakın tanıdıklarımı tanıyamıyorum...
Misal, beynim, her resepsiyonda diyelim 50 değişik kişiyi algılamayı görev biliyor...
Fazla geldi mi, konsantrasyonu bozuluyor, kendiliğinden delate'e geçiyor...
Beynimin delate order'ı verdiği tanıdıklarla ben artık haşır neşir olmuyorum...
İşte bu Hepsi mi Pepsi mi dediğim grupla tam o sırada haşır neşir oldum...


Beynim, Allah beterinden saklasın, gidip gidip gelmeye başladı delate tuşuna...
Çünkü, kontenjan doldu dolacak!..
Bir de kızlara Grup Pepsi diyorlar, "Allah Allah" diyorum, "Pepsi'nin yeni promosyonu mu var nedir?.."
Makul bir zaman sonra idrak ettim ki grubun ismi Pepsi değil... Hepsi'dir.. .
Okunduğu gibi Grup Hepsi...
Bizim Medya Grubu Başkanı
Kenan Tekdağ, uyanık adam...
Kızların 18-19 yaşlarında olduğunu görünce, hemen cep telefonuna sarıldı...
O sırada milyon dolar değerinde know-how'a sahip olacak...
Hani kimdir, nedir, neyin nesidir, kimin fesidir, bu Grup Pepsi, pardon Hepsi?..
Baktım telefonda "öyle mi öyle mi" diyerek, gittikçe gülümser bir tonajda dinlemede...
"İnsan kolay Medya Grubu Başkanı olmuyor kardeş" diyorum içimden... "1 dakikada, karşısındaki 4 kızın şeceresini ortaya çıkartıyor helal olsun vallaha... " Telefonu kapattı, bana döndü...
"Bu gördüğün kızlar çok popülerler dedi... "Gençlik arkalarından gidiyorReha'cığım..."


Kenan Tekdağ'ı siz daha pek tanımıyorsunuz...
Yakında bütün Türkiye tanıyacak inşallah...
Hani abartmıyorum, sosyalizmden kapitalizme, İlkel Komünal Toplum'dan, BaasMilliyetçiliği'ne ve Kuran tefsirine, oradan da Ortodoks-Katolik bölünmesine kadar ne ararsan var adamda...
Var da yine de yüzüne bir acayip bakıyorum, bu Grup Pepsi'ye pardon Hepsi'ye nereden muttali oldu diye...
Baktı, anladı hemen durumu...
"2 numaralı kızıma sordum" dedi...
2 numaralı kızı 16 yaşındaymış...
O daha iyi bilir diye ona sormuş...
Bu Kenan Tekdağ'ın odasına girdiğinde kitaplardan muhtereme yaklaşamıyorsun...
Tevekkeli, kızlarını bile bilgi dağarcıklarına göre, kütüphane biçimi tasnif etmiş...
Grup Pepsi'yi pardon Hepsi'yi öğrenecekse 2 numaralı kızını
arıyor...
Eminem'le ilgili bilgi edinecekse 1 numarayı...
Bildiğim kadarıyla 3 kızı var... Maşallah, kütüphane tamam!..


Neyse efendim... Lafı uzattık... Bu gençliğin peşinden koştuğu 4 müthiş kızla, randevulaştık...
Bakayım gençlik ne durumda... Karşılarına 2 kuşak öncesinden, bir muhteşem de getirecektim...
Ama son dakikada öğrendim ki muhteşem Barlas Bodrum'a tatile gitti...
Olsun ben bugün muhteşem kızlarla konuşayım...
Muhteşem'e aktarır, ne kadar de passe kaldığını anlıtırım hayatta...
O şimdi biraz denize girsin Bodrum'da...
İhtiyacı var o kadar kebaptan ve sigaradan sonra...

Arşiv: www.sabah.com.tr

2 yorum:

şirine dedi ki...

eren seni seviyorum be yourself sözüne katılıyorum

şirine dedi ki...

hepsi grubundan hepinizi seviyorum ama ereni ve gülçini daha çok seviyorum hayranınız olarak sınıfça şarkılarınızdan olmaz oğlanda oynuyoruz size selamlar bye