8 Ocak 2008 Salı

Gülçin, Max ile röportaj'ı


MAX Kendinizi anlatır mısınız?
Gülçin Sakin

MAX Böyle bir grup kurma fikri nereden aklınıza geldi?
Gülçin Zaten çocukluk arkadaşı olmamızın da bu fikir de payı yüksek

MAX Grubun adının “HEPSİ “ olmasının nedeni nedir?
Gülçin HEPSİ aslında bizi anlatıyor.Dans,müzik ve şov hepsi bir aradaJ

MAX Ünlü olmak nasıl bir duygu?
Gülçin Farklı bir duygu

MAX Çocukluğunuzda böyle bir yere geleceğinizi düşünüyor muydunuz?
Gülçin Bale eğitimine başlarken içimde hep müzik vardı.Buda onun sonucu

MAX Nasıl bir çocuktunuz?
Gülçin Saman altından su yürüten

MAX İlk kez kaç yaşında aşık oldunuz?
Gülçin Benim de ilkokul sıralarına dek geliyor.

MAX Sevgiliniz var mı?
Gülçin Nerdeeeeeeee?

MAX Boş zamanlarınızı nasıl değerlendirirsiniz?
Gülçin İlk boş anımda Karaoke yapıyorum

MAX Hangi takımı tutuyorsunuz?
Gülçin Futbolla pek ilgilenmiyorum.
MAX Burcunuz?
Gülçin Akrep

MAX En sevdiğiniz hayvan?
Gülçin Kedi

MAX Hiç evcil hayvan beslediniz mi?
Gülçin İran kedim var.

MAX Çocukken lakabınız var mıydı?
Gülçin Lahana bebek

MAX En sevdiğiniz şarkıcılar?
Gülçin Christina Aguelera,Justin Timberlake,Fergie,Kenan Doğulu,Sezen Aksu

MAX Geçtiğimiz sene Maxland aktivitesinde beraberdik.Nasıl geçti?
Gülçin İnanılmaz güzeldi

MAX Maxland de en beğendiğiniz oyun hangisiydi?
Gülçin Makyaj oyunu kesinlikle güzel.
MAX Bu yıl Maxland de buluşacağız.Gelenleri ne gibi sürprizler bekliyor?
Gülçin Gelenler yerlerinde duramıyacaklar.

MAX Max dondurmalarından en sevdiğiniz hangisi?
Gülçin Vanilyalı

MAX aslanmax.com hakkında ne düşünüyorsunuz?
Gülçin Sitede festival havası var.

MAX Aslanmax üyelerine ne söylemek istersin?
Gülçin Haydi hep beraber eğlenmeye

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi biri çook seviyorummm... özellikle cemreyi

Adsız dedi ki...

hepsi bir sizi cok sveiyorum ve filminizi sarkilarinizida size hayranim ama beni üzen tek sey filminizi bitirdiniz diye ne güzel di sizi cok özlüyourm n e olur almanyada köln veya siegburgta bir konser verin ve televsiyonda atv de gösterin ne olur sizin imzanini ve size sarilip öpmek istyiorum cok güzelsiniz süpersiniz sizin msn ninizi isterim ha vede 11 yasindayim ne olur msn ninizi youtubeda 50 bölümünde yazin bu benim msn siz ne olur kayit edin sizi cok görmek istiyorum sizi cok seven eda Öptüm...

Adsız dedi ki...

hepsi biri cok sewiyorum hele gülçini ama ztn herkes güsel bennce bana göre ne olur msnnizi verin sizi cok sewiorum