10 Ocak 2008 Perşembe

Grup Hepsi - Yasemin Yuruk Hakkinda Hersey!

1-)Zerrin Özer'in Rumeli Hisarı ve bostancı gösteri merkesindeki konserinde vokal ve danscı olarak sahne aldı.
2-)Yasemin annesi ve anneannesiyle yaşıyor..babasını ikinci eşinden bi erkek kardeşi var
3-)araba park edemiyormuş.bu yüzden sürücü kursuna gitmiş
4-)okuldayken diş teli takmış
5-)çok güzel çeşit çeşit soslar hazırlayabiliyomuş
6-)hiç aldatmamış ama bir kez aldatılmış
7-)Başı ağırdığında bile hemen ilaca sarıldığı için gastrit olmuş daha bu yaşta .
8-)çok esmer olduğu için okuldaki arkadaşları ve öğretmenleri yasemine maşacı diye hitap ediyorlarmış
9-)en sevdiği meyve üzümmüş.
10-)lisedeyken çok yaramazmış.İlgin diye bir arkadaşı varmış onla birlikte hep ceza alırlarmış
11-)asla vatkalı şeyler giymezmiş
12-)simetri takıntısı varmış
13-)sevgilisi varmış konserlere çıkmadan yada televizyona çıkmadan önce hep ararmış
14-)Kızlar Diyorki; "Yasemin çok kolay ağlar,bazen sırf şımarıklıktan ağlar duygu sömürüsü yapar"
15-)bir keresinde oyun oynarken yanlışlıkla enstrüman olarak kullandığı tefi arkadaşının kafasına geçirmiş
16-)Bel fıtığı varmış
17-)her şeyden önce bir kişi ile tanıştığında kişinin önce gözlerine sonrada ayakkabılarına bakarmış
18-)plakası YY'miş Yani Yasemin Yürük!
19-)Yasemin ANNESİne kızdığı zaman annesinin yastığının altına ıspanak koyarmışş
20-)yaseminin kuzeninin adı Bengü Ceyda'ymış
21-)Göbek adı Damla'ymış
22-)ilkokul son sınıfta iken bi sibirya kurdu varmış bahçede yer yapamamışlar köpeklerine bir süre balkonda bakmak zorunda kalmışlar bahçede kocaman bir kulübesi varmış.Motorsiklet geçtiğinde sürekli havlıyomuş.Susması için illa yanına gitmek gerekiyormuş.Yasemin kulübeye girmiş onunla kulübeden çıkınca yine havlamaya başlamış,Yaseminde sabaha kadar külübenin içinde köpeğiyle birlikte uyumuş sabah gözlerini açtığında köpeği suratını yalıyormuş
23-)yasemin küçükken barbie bebeklerinin saçını boyar ve arabaya oturttururmuş
24-)birisi elini burnuna soktuğunda o da sokarmış
25-)4 yaşındayken pamuk prensesin arkadaşını oynamış boyu kısa olduğundan pamuk prensesi oynayamamamışş maleseff pamuktan sakalını kaldırıp püff yapıyormuş
DOĞUM TARİHİ:21 EYLÜL 1986
DOĞUM YERİ:İSTANBUL
BURCU:BAŞAK
EN SEVDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER:KOLA BALIK ET TAVUK VE ÇİKOLATA
EN SEVMEDİĞİ YMKLER VE İÇECKLER:NANE YUMURTA LAKABI MAŞACI
BOYU:1.60 KİLOSU:61
DİNLEDİĞİ SANATçILAR:KENAN DOĞULU MADONNA TARKAN ŞEBNEM FERAH

20 yorum:

Adsız dedi ki...

yasemin abla seniçok seviyorum ne olur msn mi aç sınıf arkadaşlarımdan da senin haranın var.Bunun için birbirmizle kavga ediyoruz.hepsi_seda22 açık olmazsam yinede yaz.özelliğini okudumda aynı ben

Adsız dedi ki...

inan bana seni kimse benim seni sevdiğim kadar sevemez.sen bir tanesin gülçinimi yani lolipopumuda çoook seviyorum.ama senide çooook seviooom.herkes senin hayranın ama benim kadar hayran olamazlar!yazan:elko

ajan dedi ki...

yasemin cnm 9 subat izmire geliyomussunuz yasemın kımse ama kımse senı benım kadar sevemezz bunu içimden söylüyorum seni senden çok seviyorum benım msn adresım cix_ajan@hotmail.com ne olur ekleyin şize tam 9 sarkı yazdımm onları sıze vermek istiyorum 9 subat görüşürüz:D::d

Adsız dedi ki...

yasemin hepsi grubundan en çok seni seviyorum.grubun en küçüğü ve en tatlısı olduğunu düşünüyorum.sen çook güzelsin.üstelik sesinde güzel.senin sesinin bende olmasını isterdim.bende senin gibi araba yarışlarına bayılırım.

Adsız dedi ki...

yasemin grupten en çok seni seviyorum.bana göre gerupta en güzelleri sensin.sesinde çook güzel senin sesinin bende olmasını isterdim.bende senin gibib araba yarışlarına bayılırım

Adsız dedi ki...

hiçkimse beniml iddalaşmasın kimse yasemini venim kadar sevemez okadar sahipsiz bırakmam onu o benim

Adsız dedi ki...

canim kanim kimse benden ççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


sevemezzzzzzzzzzz onu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yasemin sana tahmin edemeyeceğin kadar yakın ve tahmin dedemeyeceğin kadar uzağındayım seni hep çoook seviyorum bunun karşılığını ver bana artık
(yasemin) (yasemin) aklbim senin için çarpıyoo............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????

Adsız dedi ki...

ben yasemin yürük msn yosy_yasemin_yuruk@hotmail.com ama benim özelliklerim bunlar diil uydurma hepsi canlarım sevgilerimle:yasemin yürük

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar sakın inanmayın msn'i yalan, yasemin yürük falan değil yukarıdaki kişi

Adsız dedi ki...

slm yasemin dağa demin arkadaşım cemre nur cemre ye mesaj yolladı adımın yasemin olduğunuda söyledi ben söylemeyi tercih ederdim huyuna bakınca çokmsurunlusun 1 huy hariç herşeyimiz benziyo söylemiyim tek bildiğim saten şuan seni seviyo olmam senin gibi olmak benim hoşuma gidiyobide arbaların manyağıyımonları görünce bayılır tek ayılma şartım arabanın içine binmek

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çok seviyorum msn verirsen sevinirim lütfen msn adresini yolla.

seni çok sewen burcu

Adsız dedi ki...

arkıler bn yoshyı dunyada en cok seven kısıyım gıbı konusmaın ltf bn de onu coookk sevıyorum askım o bnm herseyım msnm:e.g.yoshy.c@hotmail.com gercekten yasemnı o kadar cok sevıyorum kı anlatılcak gıbı bı duygu dııl bu bn hayatımdakı en buyuk sevgıyı sen de yasadım yasemnm sn? en buyuk tesellım bı gun sana SESIMI DUYURCAM BI GUN MUTTLAKAAA

Adsız dedi ki...

bence siteniz çok güzel olmuş fakat hepsi grubu hakkından biraz daha bilgi ve biraz daha resim olsa sitenizda siteniz daha güzel olur emin olun...bu arada HEPSİ grubunu çokk seviyorum çokk başarılılar...ayrıca yasemin yürüğü daha çokk seviyorum ve msnsini istiyorum eğr verirse siteye yazsın

Adsız dedi ki...

YA MİLLET YASEMİN ABLANIN MSN ADRESİNİ BİLEN VARSA LÜTFEN AMA LÜTFEN YALVARIYORUM BANA DA VERSİN.ONUN İÇİN HER GÜN AĞLIYOMMM...MSN ADRESİM tatli_cadi_ruken@hotmail.com eklesin ve de yalvarırım versiiinnnnnnnn

Adsız dedi ki...

mrb sizi cok seviyorum eren abla cemre abla yassemin abla ve gulcin abla hepiniz birbirinden guzelsiniz gercekten sizi cok seviyorum sarkilariniz da super ama bul;garistandan yaziyorum bir gun turkiyeye gelip sizi gormek istiyorum lutven msn acin sizinle cok gorusmek istiyorum

Adsız dedi ki...

seni cok seviyorum yasemin bir arkadasim var senin msn vermio ltf ona ewt versin seni cok seviyorum hem pariste yasiyorum ic konser vermediniz icin sizi goreùiyorum tek ayalim sizi gormektir
julidé

Adsız dedi ki...

yaseminnnnn seni cokkkkkk seviyorumm ben hepsi seni gormek icinnnnn 16 dafe konserinize gittimm ben seniiii inanamadigin kadarrr seviyourummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mehmet çolak dedi ki...

yasemin seni her şeyden çok seviyorum benimki ciddi ama bunu bil sana aşığım

mehmet çolak dedi ki...

kızım en yakın zamanda yanına gelcem seni elde etmek için her şeyi yaparım tamam seni seviyorum