3 Ocak 2008 Perşembe

Grup Hepsi Aile isimleri:

Not: Arkadaşlar buradaki isimlerin gerçek olup olmadıklarını kimse ispatlayamaz, sonuç olarak bende tanımıyorum ailelerini sizde ya da bir başkası da. İnternetten bulduğum bir bilgiyi paylaşıyorum sadece böyle ya da böyle değil bende kesin bilemem...


Hepsi Kızlarının Ailelerinin isimleri

CEMRE
Baba adı:Erdem
Anne Adı:Şebnem
Kardeş Adı:Dilek

Gülçin
Baba Adı:Mustafa(Arkadaşları Musti diyomuş)
Anne Adı:Zeynep
Kardeş Adı:Seçil ve Elçin
Kardeş çocuğu:Lale

Eren
Baba Adı:Samet
Anne Adı:doğa
Kardeş adı:Aylin

Yasemin:
Baba adı:Kamil
Anne Adı:Zeliha
Kardeş adı:Meriç

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ya tamamda aklım karıştı abi bir yerde gülçinin kardeşlerinin adı sezin ve elçindi şimdi seçil ve elçin olmuş.kesin bilgi istiyorum

Adsız dedi ki...

bende cemrenin babasının adını islam diye okudum lütfen kesin bilgi

Admin dedi ki...

bizde öğrendiklerimizi yazıyoruz arkadaşlar, kesin bilgileri ancak onları tanıdığımızda öğrenebiliriz hele de aileleri ile ilgili...

Adsız dedi ki...

yaa sen ne kadar akıllısın bi kere yanlış biliyosun cemreninn kardeşininn adı dila kemer hani hepsi1 de arzu varya o sen çok akıllısın varya yani.mal şey gerisin valla bişe bilmiyosan gitde trendy dergisi al orda yazıyo malll...

Adsız dedi ki...

bunların hepsi yanlıs bikere cemrenin babasının ismi islamdı bilip bilmeden bir yerinizden yudrmayın ayıp ya

Adsız dedi ki...

ben bunlara inanmamyaa cunku birinci birinci cemreni babasinin ismi oyle deil hepssini kafasindan atmis kimse buu