10 Ocak 2008 Perşembe

Grup Hepsi - Cemre Kemer Hakkinda Hersey!


1-)Cemre "acayip" lafını çok kullanıyomuş
2-)lisedeyken 5 kes disipline Gitmiş
3-)kullandığı tuhaf kelimelerden Biri "çıldır çıldır"mış
4-)Cemrenin gıcık Olduğu reklamlar çıkınca cemre delirirmiş
5-)Küçükken kardeşiyle zeytin yağını yerlere dökmüşler ve ovalamışlar yerlerde yerden ısıtma olduğu için hep zeytinyağı kokuyormuş anneside 3 gün boyunca yerleri silmek zorunda kalmış annesi siliyomuş yerler yine zeytinyağı kokuyormuş
6-)Cemrenin 2 kardeşi varmış birisinin adı dilan diğerinin ise sehle'miş.
7-)araba plakası BCK'mış anlamı Batur-Cemre Kemer!Batur çok sevdiği kuzeniymiş
8-)Cemre otururken birisi ayağa kalkınca cemrede kalkarmış
9-)Cemrenin burnu estetikmiş
10-)ismail-yk'nın klibinde oyunculuk yapmış

ANNESİ:ŞEBNEM (Menejer)
BABASI:İSLAM
DOĞUM TARİHİ:17 ŞUBAT 1985
DOĞUM YERİ:İSTANBUL
BOYU:1.67 KİLOSU:44
EN SEVDİĞİ RENK:MAVİ
EN SEVDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER: KAVURMA TAVUKLU BURGER,ENGİNAR
HİÇ SEVMEDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER: PORTAKAL VE PATLICAN
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR:MARİAH CAREY VE NİL

28 yorum:

Adsız dedi ki...

ya cemre abla seni cok seviyorummmmm. keşke erzincana sabancı kız yurduna gelseniz. gelirseniz çok memnun olurum. cok güselsin.gülçin ablayıda cok seviyom kısacası 4ünüzüde seviyommm ya lütfen erzincana gelin sabancı kız yurdunagelin gelmenizi cok ama cok istiyorum. LÜTFENNNNNNNNNN.YA NUMARALARINIZIDA VERİRSENİZ COK SEVİNİRİM.SÖZ kimseye vermem.benim msnmi eklerseniz coooook sevinirim.burcu_karasu_24@hotmail.com ya sizi sevdigimden dolayı balıklarımın ismini sizin isimlerinizi koydum.ya siziiii seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuum

Unknown dedi ki...

CEMRE ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM.BENİM ADIM DA DİLAN 7 YAŞINDAYIM MERSİNLİYİM İLERİ İLKOKULU 1. SINIF ÖĞRENCİSİYİM BANA CEVAP YAZARSAN SEVİNİRİM ÖPÜYORUM

Adsız dedi ki...

cemre abla burada ki adres dayımın adresi ama bana ulaşmak istersen annnemin tel nosu.0537 289 74 22
seni rüyalarımda bile görüyorum ablacım lütfen bana cvp yaz seni cok seviyorum ı mııss you ı love you
D İ L A N
MERSİN

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar cemre ve yaseminin ortak kullandıkları msn ne var.gerçek msn ne yalan değil ister inanın ister inanmayın ekleyen konuşuyur.Msn:cemre_85_yosh_86@hotmail.com ekleyin pişman olmayın

Adsız dedi ki...

cemre ablacım seni çok seviom.aslında sen ck düzenlisin.annemde düzenli ama ben diğil:).aa bu arada gülçin benim için çok farklı.yosh'de öyle.ama gülçin ablam seni çoooooooooooooooook seviom.elko'dan.

Adsız dedi ki...

CEMRE ABLA SELAM BEN MERVE HANİ SOHBETTE CEMRE MANYAĞI OLUP SONRADAN CEMRE-MERVE YAPMIŞTIM YHA O... EEE NBR SENİ ÇOK SEWİOM YHA CEMRE ABLA MSN M EKLE LÜTFEN BAK WERİYORUM sensiz_olmuyor_94_@hotmail.com

seni sewen merwe

Adsız dedi ki...

CEMRE ABLA SANA BAYILIYORUM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

SENİ SEVEN BURCU

Adsız dedi ki...

cemre abla senin özelliklerini okuyunca çok şaşırdım belki inanmıycaksın ama ben de senin gibi biri ayağa kalkınca kalkarım ve hiiiiiç sevmediğim bir reklam çıkınca sinirimden ölürüm ister inan ister inanma hatta kızlar yasemin ve ece bu yüzden dana çok kızıyolar bu arada yasemin yasemini cec ereni ben seni inanma ama gülçin gülçini seviyo benim adımda cemre nur belki inanırsın yakında mektup uolucaz size seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ben cemre nur cemre bir az önce sana yazı yazdım isimsiz ve yanlış yazmışım unu göndermesem kendime çok acayip ama sinir olurdum sssssseeeeeeennnnnnnnişiiiiiiiii çççççoookkkkkkkk sssssseeeevvvvvvviiiiiiyyyyoooıorrrruuummmm

Adsız dedi ki...

merhaba herkese bn cemre kemerin kardeşi dilan kemer avril lavigne hastasıyım msn adresimi isteyen eklesin blki cemrenin msnsini weririm bana çk kızıyo bu konuda ama napıyım dayanamıyorum=)=)=)avril_lavigna@windowslive.com eklemek isteyen eklesin

Adsız dedi ki...

cemre abla seni ve eren ablayı çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

cemre ablacığım sana hayranım (sema ve cemre)

Adsız dedi ki...

eren ve gülçini çok seviyorum.kullandığı msn hangisiyse msn nimi verip gülçin ve eren beni msn neme yükleyin lütfen sizi çooooooooooook seviyorum
msn nim damla_ceyda@hotmail.com tek eren ve gülçin kaydetsin siz kaydetmeyin olur mu? byyyyyy

Adsız dedi ki...

merhaba ben sera cemre kemerle geçen hafta imza gününde tanıştım hayranları için bir msn açmış ama kamera açamayacağını söledi küfür yazanlarıda siliyor
hepsi-hepsicemre@hotmail.com

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUM CEMREE.Sana karsı cok büyük bir hayranlıgım var. gerçi hepiniz cok tatlısınız ve cok iyisiniz takip ettigim kadarıyla ama cemre sana olan ilgim biraz daha fazla.hepiniz cok calıskan ve cok azimli görünüyosunuz.sizi dinledikçe ve izledikçe gercekten bende pozitif bi enerji bırakıyorsunuz.yani kısacası siz bir baskasınız özelliklede cemre sen :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yorumlarını her gün okuyorum grerçekten güzel bir site size msn mi wercem kullanmıoduk ama olmadı görüşlerinizi alıyorum wercem ama seviyeli sohbetler istiyorum zaten silipengelliyorum mavi_delisi_cemre_kemer@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BEN YASEMİN ABLANIN MSN SİNİ VE CEMRE ABLANIN MSN SİNİ BİLİYORUM...
SİZ BENİ MSN NİZE EKLEYİN BEN SİZE VEREYİM SONRA BENİ SİLİN SİLMEZSENİZ İŞ MAHKEMEYE KADAR YÜRÜR. NEYSE MSN NEM:cennet_melek26@hotmail.com hadi ekleyin bakam byby

Adsız dedi ki...

cemre abla seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum bende sizin ev numaranız var. sizi araya bilir miyim ne olurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.eğer bana ulaşmak istersen telefonum şu ev telefonu 021647055917 ara beni lütfen eren abala gülçin abla yasemin ablalar da arayabilir ben kardelen

Adsız dedi ki...

cemrecim seni çok seviyorum.çok güzelsin.alımlı ve bakımlısın.gülçin senide seviyorum. yasemin ve eren sizide çok seviyorum alımlı ve bakımlısınız. hepiniz çok hoşsunuz. benim msnmi eklerseniz çok sevinirim.msnem guzelkizlar@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre abla seni çok seviyorum sen çok iyisin
bizim balomuza konser vermeye gelir misiniz sizin msn siniz var mı varsa verimisin

Adsız dedi ki...

cemre abla ben seni çok seviyorum grubunuzuda bizimde bir grubumuz var ama biz altı kişiyiz.sizin gibi şarkılar söylüyoruz danslar yapıyoruz hatta bazen kendimiz şarkı yazıyoruz grubumuzun ismi kolay mı sevmek sizin şarkınızın ismi sizi çok seviyoruz kendimiz hakkında bilgi verirsem 5'e gidiyoruz benim ismim irem grubumdaki diğer arkadaşlarım kuzenim şeyma beyza şevval büşra fatma nur sizi çok seviyorum en büyük hayalimiz sizi görmek bunun gerçekleşmeyeceğini biliyoruz ama biz hayallerimizi bırakmayacağız hayallerimizin hep peşinden gideceğiz ilerde büyüyünce sizin gibi bir grubumuzun olmasını isityoruz bir gün sizi görmeyi umuyorum inşallah görürüm

Adsız dedi ki...

cemre abla sana hayranım gülüşünü çok seviyorum herkez seni çok seviyor benim msn mi eklerseniz hepsi1_cemre_bjk_hotmail.com sizin grup hiç bitmez buna inanıyorum gülçin abla nın saç rengi çok güzel eren ablada çok güzel yasemin ablada çok güzel aleyna nil uzunoğlu arkadaşım oda sana bayılıyor keşke ineboluya gelsen şu msn em arkadaşımın ve benim eklersen çok memnun olur 17 şubatta doğum günü senle aynı nilvemehlika@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre çok güzel bir kız onu çok seviyorum.Bence hiçkimse sizin gibi olamaz sizi seviyoruz. TUGÇE-EMİNE-SEBAHAT ADIYAMAN

bilge dedi ki...

seni seviyorum cemre ablaaaa
ben 4. sınıf öğrencisiyim adım bilgehan sen beni msn ne kabul edersen konuşuruz ... ben kızım ama erkek diye düsünmeee seni seviyorumm

Adsız dedi ki...

cemre ve eren ablayı çok seviyorum msne adreslerinizi istiyorum SİZİ ÇOK SEVİYORUM yasemini gülçinni çok seviyorum msn adreslerinizi verin sizi çok seviyorum msn adresinizi verirmisiniz lütfen ben pınar

Adsız dedi ki...

meraba cemre abla adım merve senin en buyuk hayranın seni cok seviyoruz gulcin gruptan ayrıldı dıye uzuluyoruz ama yinede sen eren abla ve yasemin abla var e-mail adresini yada telefonunu verirmisin yazan merve için besiktas tevsikiye levhacı sok 13/5 lutfen bana gel cemre abla

ceren dedi ki...

hepiniz yalncısın tek gercek benim dediklerim cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee seni çok seviommmmmmmmmmmmmm

ceren dedi ki...

cemre seni çok seviom gülçinin gittiii ii oldu bide su eren gitse tam olur