10 Ocak 2008 Perşembe

Grup Hepsi - Gülçin Ergül Hakkında Herşey!


1-)gülçinin yeğeninin adı EGE'ymişş
2-)kullandığı cep telefonu nokia 6260
3-)kendini WHO REALLY CARES VE CAGED BİRD Şarkılarıyla tamamlıyor
4-)En çok korktuğu şey yanlış anlaşılmak
5-)Boş zamanlarını internette yada yalnız odasında geçirmekten hoşlanıyor
6-)parlak taş küpe delisii
7-)kitapları yarım bırakmamak gibi bi takıntısı var
8-)en sevdiği dizi SMALLVİLLE
9-)en sevdiği filmler dans filmleri
10-)kardeşinin adı SEZİN ve ELÇİN
11-)lise 1'deyken baleden sıkılmış ve aynı zmnda hocanın ilgisiszliği yüzünden bunalıma girmiş
12-)Daldığı zaman alt dudağını ısırıyormuşş
13-)Hayatında bir kere bi erkek tarafından reddedilmiş.
14-)Ablasının bir bebeği varmış ablasına minikannem diyormuş
15-)Gülçin 3 kardeşmiş ablalarının adları:seçil ve elçin galba elçin hollandada yaşıyormuş
16-)Gülçinin annesiinn adı Aysel ve annesinin en yakın arkadaşı Suna teyzesiymişş
17-)Gülçin Suna teyzenin yaptığı pırasalı böğrekleri çook seviyormuş
18-)TC KİMLİK Numarası:477013------
19-)Uzun süre kapalı alanda kalamazmış ve hemen daralırmış
20-)sakız çiğnerken asla merdivenlerden çıkmazmış
21-)Kedisinin adı PETITO'ymuş.Cinsiyeti erkek ama gülçin ilk başta pembe bir tasma takmış 22-)Annesi Çok Güzel türk sanat müziği söylüyormuşş
23-)eğer sevdiği çocuk ona yakın davranırsa yüzü kıpkırmızı olurmuş yüzüne bakamazmış
24-)Kaset ve cdlerin arkasında teşekkür yazılarında Gülçinin yazdığı rakakamlar şifreymiş
25-)Top oynamak konusunda çok yeteneksizmiş bu tip sporlarda arkadaşları onunla oynamaya sinir oluyorlarmış
26-)konservatuarda en yakın arkisinin adı Beril'miş
27-)Sınıfında güco diyorlarmış , sınıf numarası 784'müşş
28-)şubesi D'ymiş
30-)annesine şükroş diormuş ama annesinin adı şükran değilmiş

DOĞUM TARİHİ:30 EKİM 1985
DOĞUM YERİ:DALYAN
BURCU:AKREP
AYAKKABI NUMARASI 38
KİLOSU:49
EN SEVDİĞİ YİYECEK VE İÇECEKLER:ZEYTİNYAĞLI KEREVİZ,SİYAH ÜZÜM,KOKOREÇ,ÇİKOLATALI DONDURMA VE JELİBON
SEVDİĞİ RENK:PEMBE
HİÇ SEVMEDİĞİ YİĞECEKLER VE İÇECEKLER:KOLA ÇAY BAMYA PATLICN
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR:MARİAH CAREY,USHER,PUSSYCATDOLLS,SEAN PAUL,ALİCAİA KEYS
LAKABI:TOSBAĞA

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ya aşkım gülçincim seni çoooooooook seviyom.tek isteğim seni bir kerede olsa görmek.seni çooooooook seven elko.

Adsız dedi ki...

merhaba gülçin abla ben zeynoş.seni çook seviyorum ve tabiiki erenide.bende sizin gibi olmak istiyorum ama tabii ki daha var.ama olsun ben sizi görüyorum o bana yetiyor.

Adsız dedi ki...

ya ben heygirl dergisi aldım ve derginin kapağı gülçin.ne olur gülçin seni ne kadar sevdiğimi anla.elko

Adsız dedi ki...

ya gulçin abla senı cok sevıyorum neden senı bukadar sevıyorum anlayamıyorum ama icimden bır ses sen gulçini sevıyorsun sen guzel sana gore gulcın dıyor ama bu dıyar ablalrı da sevmedıgım anlamına gelmıyor uzun lafın kısası hepinizi cok sevıyorum yanaklarınızdan opuyorum muck muck

Adsız dedi ki...

slm gülçin abla nasılsın iyimisin?ben seni çok seviyorum bak sana bir mani yazacağım...

denize dalacağım
G harfini bulacağım
tutma beni babacığım
gülçin ablayı kurtaracağım

Adsız dedi ki...

HİÇ KİMSE GÜLÇİNİ DAHA İİ TANIYAMAZ TABİİ HAYRANLARININ ARASINDA ÇÜNKÜ GÜLÇİNLE HERŞEYİMİZ AYNI MESELA BENDE EKİMDE DOĞDUM,HERŞEYİMİZ AYNI CNM TAMAMMI? SİZ ANCAK OYUNDAN BEN GÜLÇİNİM YOK ERENİM YOK CEMREYİM YOK YASEMİNİM DERSİNİZ HEM BENİMDE ADIM GÜLÇİN KIZLAR GÜLÇİN HAYRANLARI ÇATLAYIN BAKALIM NABERRRRRRRRRRRRRR SEVDİĞİMİZ RENKLERDE AYNI BYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ÇATLATTIM GİDİYORUM

Adsız dedi ki...

arkadaslar benim adim gulcin bizim gulcinle ayni rengi seviyoruz o kiz herkimse kendin ne saniyorr

Adsız dedi ki...

İÇ KİMSE GÜLÇİNİ DAHA İİ TANIYAMAZ TABİİ HAYRANLARININ ARASINDA ÇÜNKÜ GÜLÇİNLE HERŞEYİMİZ AYNI MESELA BENDE EKİMDE DOĞDUM,HERŞEYİMİZ AYNI CNM TAMAMMI? SİZ ANCAK OYUNDAN BEN GÜLÇİNİM YOK ERENİM YOK CEMREYİM YOK YASEMİNİM DERSİNİZ HEM BENİMDE ADIM GÜLÇİN KIZLAR GÜLÇİN HAYRANLARI ÇATLAYIN BAKALIM NABERRRRRRRRRRRRRR SEVDİĞİMİZ RENKLERDE AYNI BYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ÇATLATTIM GİDİYORUM
senin dedigin cok aptalca sey benim de adim gulcin en sevdigim renk pembe ve sacim sari asil sen catla biz gulcin hayraniyiz senin gibi havlai degil

Adsız dedi ki...

slm gülçin abla seni çoooooooooooooooooooook seviyorum nerdeyse tüm resimlerin var benim adım helin bana msn adresini verirmisin benimki helin_irem_@hotmail.com ama lütfen gerçek adresini ver sana bayılıyorum byby

Adsız dedi ki...

asıl ben gülçin ablayı daha çok seviyorumm!onunla her şeyimiz aynı saçımız,sesimiz,burcumuz,doğum tarihimiz gününe ayına kadar herşey aynı !!!gülçini benden başka kimse bu kadr sevemezzz çünkü seni o kadr seviyorum ki san tapıyorum senin için kendimi ateşe bile ayarıımmmmm gülçinim he bu arada gülçine o kadar çok benziyorum ki adım bile gülçin soyadım ergil yaaaaaaa!!!!

Adsız dedi ki...

mrb ben gülçin ergül yorumlarınız için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Gülçin abla sana olan sevgim bu satırlara yetmez çünkü ben seni canımdan çook seviyprum senle herşeyimiz ynı ben küpeleri tek taşlarıvb gibi şeyleri çok severim topda çok becerikli değilim.SÜSLÜ BİR KIZIM.msn adresini verirsen çok memnun olurum Dünyalar Benim Olur..SESİMDE SANA BENZİYOR..prenses-rusen@hotmail.com eklersen sevinirimmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar ben grup hepsiden gülçin ergül siteyi çok beğendim

Adsız dedi ki...

okızı tanımıyorum ama gülçini benden iyi kimse tanıyamaz diyen o salak kıza söylüyorum kendini çok bişey sanma hiç kimsede çatlamadı sen kendi havandan kendini çatlattın bilmiş GÜLÇİNİN HAYRANI ÇOK Bİ SEN DEĞİLSİN BÜCÜR

Adsız dedi ki...

gülçin abla senin hastanım inan bana bizimde dans grubumuz war we benim sesim sana çok bneziyo yemin ederim allah çarpsın ki zenci gırtlağı bendede war.senin için ailemle tartıştım yanlış anlama marifet olsun diye değil senin için annen baban mı gülçi,n mi deseler ekmek musaf çarpsın gülçin derim ve bende pembe hastasıyım.