10 Ocak 2008 Perşembe

Grup Hepsi - Eren Bakıcı Hakkinda Herşey!


1-)Vip konutlarında oturuyor
2-)önceden babasını barında ona yardım ediyormuş
3-)Eren'in annesinin adı Ayşe.Kardeşi Esen 20 yaşında ve ikinci adı da ecem miş
4-)Kocaeli ili körfez ilçesine bağlı Yarımca da anneannesi oturuyor
5-)Araba kullanırkan garip haraketleri varmış mesela alt dudağını ısırırmış ve Yaseminin dediğine göre dilini çıkarırmış
6-)3 yıllık bi ilişkisi var erkek arkadaşının adı Yavuz,ekonomi bölümünde okuyormuş
7-)felsefe dersini hiç sevmiyormuş
8-)arkadaşı ile su savaşı yaparken tineri su sanıp etrafa tiner saçmışş
9-)babasının adı Celal'miş
10-)Küçükken yazlıklarında reçellerin içine karıncalar girermiş ve eren karıncaları reçelle yermiş
11-)Burnunun yanındaki ben doğuştanmış yaptırmamış.
12-)Erenin babası ile annesinin sarıyer Zekeriyaköy de POLA adında bir lokantası varmış
13-)Sağ bileğinde bir dövmesi var:üzerinde 'be yourself' yazıyormuş,yani anlamı kendin ol
14-)Bu yaz sörfe başlamış

DOĞUM TARİHİ:19 MAYIS 1984
DOĞUM YERİ:İSTANBUL
BURCU:BOĞA
KİLOSU:58
EN SEVDİĞİ YİYECEKLER VE İÇECEKLER:PÜRE ZEYTİNYAĞLI DOLMA VE MANTIYMIŞ
EN SEVMEDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER:PEYNİR ZEYTİNMİŞ
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR:MOR VE ÖTESİ NİL MADONNA DESTİNY'S CHİLD,GWEN STEFANİ

30 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam EREN.grupta en çok şarkı söyleyen gülçin olsada sesini ve kendisini en çok beğendim ki
şi sensin.yazan:nünü

Adsız dedi ki...

selam!nünü benim kuzenim ve gerçekten sana çok benzio.ve seni çok sevio.yazan:elko

Adsız dedi ki...

YA EREN ABLA BEN SENİN KARDEŞİNİM SINIFTAKİLER HİÇ İNANMIYO İNANMADIKLARI
İÇİN BİR KERE ONLARI TEKME TOKAT GİRİŞTİM AMA ÇOK KÖMİĞİME GİTTİ SONRA BEN İDAREYE GİTTİM

Adsız dedi ki...

offfffff çok güğzel deil siz gülçine bakında güzel görün(:

Adsız dedi ki...

erenimmmm canimmm ben seni abla olarak sayiyorum benim hic ablam yada kiz kardesim yok malesef ama hic üzülmüyorum cünkü BEN SENI abla olarak SAYIYORUM......! ESma

Adsız dedi ki...

Bence hepsi birden en güzel kız Eren.Çok tatlı bir kız.Ona hayranım.Bizim okulda hep biz hepsi olacağız diye 5. sınıfa kadar herkez sizin şarkılarınızı ve danslarınızı yapmaya çalışıyorlar.Ama bence sizin kadar güzel,akıllı,zeki ve önemli olamazlar.Çünkü siz bir teksiniz.Sizin yerinizi hiçkimse tutamaz.Hiçkimse sizin gibi güzel olamaz.

Adsız dedi ki...

erenim seni çok seviyorum.sana bayılıyorum .senin hayranınım

Adsız dedi ki...

erennnnnnnnn çok tatlısın sana bayılıyorum seni çok seviyorummmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

nbr eren benim adım ecem seninmi_yoksa kardeşinin mi adı anlamadım ama olsun arkadaşlarım bana ece ve ecem diyo ya varya sende en çok sevdiğim özellik salık lı yaşamayı sevmen geçenlerde bir zencefilli çay yaptım kızlar bana bağırdı nedense hepsini içtim ohh olsun onlara ne var yoga yapıp yeşillik yeseler et abur cuburmuş ya

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum.bence gruptan en güzel kız sen ve yosy.çooookk güzelsin.yazan:eren bjk.

Adsız dedi ki...

slm cemre seni cok seviyorum ben senin hayraninim umarim ms´ni alip yasisa biliris benim msn adressim budur cansu_girl-15@hotmail.de ama benim adim zeynep

Unknown dedi ki...

slm ceren abla nasilsin benim zeynep umarim benim msn ni aldin

Adsız dedi ki...

slm ceren ben seni cok seviyorum ama cok keske sen benim arkadsim olsaydin zeynep bu arada ben sizin dizinsi hic kacirmam

Adsız dedi ki...

slm ben erenin kardeşi esen bakıcı biricik ablamın msn adresini verebilirim grup hepsinin beraber kullandıkları bi adres grup_hepsi@hotmail.com bu arada grup hepsiyi çok seviyorum ablam ve ben bu yaz sörfe başladık ve çok güzel geçiyo dersler bütün arkadaşlarım grup hepsiyle tanışmak istiyo özelliklede eren ablamla buluşmak istiyorlar ama ablamların çok işi var buluşturamıyorum hepsi 1 de 08.04.2008 salı günü konuk oyuncu olarak hepsi 1de oynayacağım sakın kaçırmayın yoksa çok üzülürsünüz eren ablam yoshy cemre ve gülçin ablalarımla yemeye gitcez 1 2 saat sonra bizi seven herkeze slmm byss

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Biliyorsunuz Ki Çok Yoğunuz Bu Yoğunluk Arasında Bulduğum Boş Vaktimde hakkımızda Yapılan yorumlara Bakmak İstedim Hepsi Çok Hoş Çok Tatlı Ve Çok Şekersiniz !!
Bu Düşünceleriniz Ve Bu Desteğinizdir Bizi Buralara Getiren !! Hepinizi Gerçekten Çok Seviyoruz !
Ama Gördüğümüz Kadarı İle Herkeste Takıntı Haline Gelen Bir şey var ! Bizim Adımıza Msn Adlesleri Alıp Bloglara Yorum Bırakmak !!
Onlara Şunu Sölemek İsterim Ki Bu Size Hiçbir Şey Kazandırmaz !! Daha Çok İnsanlar Gözünde Taklitçi Özenti .. Vb Gibi
Nitelendirilirsiniz Ve Buda Hoş Karşılanmaz !! =)
Arkadaşlar Msn Kullanmıyoruz Ama Sizlerle Vakit Geçirmek Adına Fan Clublarımızın Biz
Grup Üyeleri Adına Aldığı Msn Adreslerimiz Var Boş Olduğumuz Zamanda Onları Açırak Sizlerle Daha Çok Vakit Geçirmek İstiyoruz !!
Msn ADRESİM = eren_84@heps1.net
Gülçin ERGÜL = gulcinergul@gruphepsifanclub.net
Arkadaşlar benim msnim hepsi1.net değil heps1.net dir hepsinin i si yoktur daha sonra şikayet edenler varmış yanlış diyerek !!
kopyala - yapıştır yoluyla ekleyebilirsiniz !!..
Cam Ve Mik. Sırayla Açılacaktır !!

Adsız dedi ki...

eren abla sennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkk sevyorrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bende boğa burcuyum yaşasın senle uyuşuyorum ooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

ajkımm sni sevioorummm....
eren (L) fato
bidanemm
kdz ereğliye gelinnn noolur

Adsız dedi ki...

sen güzelsin soy adın kötü

Adsız dedi ki...

eren sana hastayım hepinizi çok seviyorum ama en çok ereni çok şekersiniz çok tatlısınız çok güzelsiniz ve yeteneklisiniz sizi o kadar çooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk seviyorum kiii kanıtlayamıyorum yani kelimelere dökemiyprum sevgimiii



I LOVE YOU EREN GÜLÇİN YASEMİN CEMRE
I LOVE YOU HEPSİ

Adsız dedi ki...

eren seni o kadar çok seviyorum ki inanamazsın senin hayranınım verilen msn leri ekledim ama doğru mu bilmiyorum lütfen benim gibi bütün hayranlarınla iletişim kurmaya çalış seni çooook seviyorum...

Adsız dedi ki...

selam eren seni çok seviyorum seni gormek için neler yapmazdım gerçi konserinizde gordum ama ben ilk erene bayılıyorum sonra gülçini seviyorum çok şeker sonra yoshy ve cemre ama ses olarak il gülçin sonra yaseminin sesleri çok güzel

Adsız dedi ki...

eren sana bayılıyorum yanağındaki ben sana ayrı bi güzellik katıyor seni çok seviyorum sonra gülçin sesi çok güzel ve çok şirin sonra yoshy ve cemre hepinizi çok seiyorum

Adsız dedi ki...

EREN SLM BEN SEMA BENIM DAHA 3 YIGENIM DAHA VAR NADIDE YELDA FATMA BEN SENIN HASTANIM NADIDE CEMRENIN YELDA YASEMININ FATMADA GÜLCININ EREN SENI OKADAR COK SEVIYORUM KI BILEMESSIN SIZI ILK GÖRDÜGÜMÜZDE BELIRLEMISTIK KIM KIM OLDUGUNU EREN SENI VE ARKADASLARINI COOOOOK SEVIYORUM SENI 1 KEZ GÖRSEM HERHALDE KALPTEN GIDERIM AMA SONUCTA SENDE BIR INSANSIN AMA YINEDE.... eren bak UNUTMA EYER 4 VEYA 5 BUCUK YIL SONRA BIR GRUP CIKARSA SASMA CÜNKÜ BIZ SIZDEN ÖRNEK ALIYORUZ VE SIZI COOOOOK SEVIYORUZ YASIM 15 YIGENLERIMINDE 16 :14: FALAN UNUTMA SENI COOOOOOOOOOK SEVIYORUM VE HAYATINDA HEP BASARILI OLMANI DILERIM VE SANA MUTLULAKLAR CANIM BYE BYE

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum msn adresini meraak ediyorum

Adsız dedi ki...

erenin annesinin adi ayse deyil doga kardesi esen deyil aylin yani o kadada yalan olmaz yani benim adim eren ikinci adim gamze

sude1998 dedi ki...

eren abla senibizim dans grubu olarak çok seviyorzz sen çocuk ları biliyoruzki çok seviyosun bizi kıskandıran bi grupvar yonca evcimiğin arkasında dans eden bi kızla hemdee biz arkadaşlarla düşündükonları nasıl kıskandırsak
die ve bulduksen bizi çalştırsanfazla bişi değil sadece şarkının 50 saniyesi felan kaldı onları senin çalıştırmanı istiyorzz ne olur bizim haayallerimizisuya düşürme ayrıcadaseni çok seviyorm çok gzlsin gruptaki en gzl kız sensin msnem=vinks.flora@hotmail.com nolurbizi kırma

elif dedi ki...

slm eren abla seni çoooooooooooooook seviyorum hem bende boğa burcuyum.grubunuzun ayrılmasına çok üzüldüm.ama gerçekten seni çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

eren abla ben seni çok seviyorum.grubunuzun ayrılmasına çok üzüldüm hem bende boğa burcuyum.gerçekten seni çoooooooooooooooooooooooooook seviyorum...

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorumenim kardeşim var 4tane adı elif cemre sevgiyasemin dilara gülçin ben yonca eren yakında 4grup daha çıkacak sizden örnek alıyoruz seniçok seviyorum byyyy

Adsız dedi ki...

yaaaaaaa çk gzlin işlh bne bkdr gzl ouum